Tuan Tanah

My photo
pasir puteh , Malaysia
.Ana. .Saya. .Aku. .Hidup dan mati kerana Allah.

Wednesday, April 24, 2013

Bertatih aku bertatih...

Di saat momentum mula perlahan

Lidah tidak mampu untuk berbicara

Cahaya semakin malap

Jasad tak mampu bertahan

Renungan jauh ku lontar

Merenung bulan mencari bintang

Dihantui mimpi mimpi semalam

Andai Engkau tidak memilih ku

Mampukah aku untuk bertatih

Jejak lumpur pernah kususuri

Calitan cemar masih terasa

Sungguh! Kau yang pegang hati ini

Jika nikmat ini Kau tidak beri

Aku tidak mampu bertatih lagi

KasihMu menjemput
Soalnya apa aku layak wahai Pemilik Nyawaku ?

Bismillahirahmannirahim...
Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasihani..

Persoalan bertubi-tubi macam machinegun depa dok tanya...

macam mana boleh berubah ?
Wah dah macam ustazah dah wey?
Kau belajar pondok ke sekarang ?
Perghh ninja muslimah..cite la cam ne?

*soalan paling cool orang tanya

Aku rasa kau dah tukar parti ni :)

Err... =='

Emmm macam mana ea boleh terjebak dalam semua ni ? Jawapannya satu je Taufiq dan Hidayah dari Allah...Allahu..Alhamdulillah wa syukurillah...

Air mata itu nikmat..kudrat diri beribadah itu nikmat..perasaan sayang dan rindu pada Ilahi itu nikmat..Jangan kau sangka kau mampu merasainya jika Allah tak gerakkan hati!

Pang!!!Rasa macam kena tampar...

"Ok sedar dah"

-sekarang musim mengundi..perang poster..perang bendera..pung pang pung pang tup tup keluar macam2 manifesto..apa2 pon ingat!!!!!

1.Manifesto Allah
2.Manifesto Allah
3.Manifesto Allah

Takbir!!!

" Allahuakbar"

No comments: