Tuan Tanah

My photo
pasir puteh , Malaysia
.Ana. .Saya. .Aku. .Hidup dan mati kerana Allah.

Monday, May 6, 2013

Mutar ligat....

Bismillahirahmanirahim...

Kita sangka kita tahu,
Kita sangka kita tidak berbuat dosa,
Kita sangka kita dh cukup baik,
Kita sangka kita paling banyak berbuat amal,
Tapi sebenarnya
Kita yang paling teruk
Sebab ape ea?
Sebab kita jahil
Kita rasa kita hebat.
Nauzubillah.
Tajdid niat balik. Lillahitaala. Ikhlas. Redha
Lemah itu kita .
        
    Ya Allah Engkaulah Tuhanku,tidak adaTuhan melainkan Engkau. Engkau yang menciptakan aku dan aku adalah hambaMu.Aku diatas perintah dan perjanjianMu sekadar kemampuanku . Aku berlindung dengan Mu daripada kejahatan apa yang aku lakukan. Aku mengaku dengan dosaku. Maka ampunilah aku, sesungguhnya tidak ada siapa yang dapat mengampunkan segala dosa melainkan Engkau.

No comments: